2.17.2011

With The Radio Dept. in San Francisco!

Yesterday, we played with The Radio Dept. at The Independent in San Francisco.
Their beautiful sounds made me feel so nice.
They used to be called Shoegazer, though now are kind of POP, I think.
And the audiences who came to see The Radio Dept. have sort of different passion from Chromeo's, seem to be coming from inside, you know.
Also, they are from Sweden and we recorded our new album "Golden Week For The Poco Poco Beat" in Sweden, so we just enjoyed having a chat about Sweden things. One of the member of The Radio Dept. had worked with Bjorn who is also our producer. The community of musicians in Sweden is small, so they get known each other soonly.
Is not nice musicians who are on various genres gather up spontaneously!?

昨日はSan FranciscoのThe IndependentでスウェーデンバンドRadio Dept. と一緒にライブしました。美しいサウンドが心地よかったです!昔はシューゲイザーサウンドでしたが最近はよりPOPになった印象を受けました。オーディエンスもChromeoとはまた違う感じの内に秘めた熱さを感じるライブでした。
スウェーデンといえば、私達もスウェーデンでレコーディングしたということでRadio Deptメンバーとスウェーデン話で盛り上がりました。メンバーの1人は我らのプロデューサービョルンとも一緒に仕事したことがあるんだそうです。スウェーデンのミュージシャンコミュニティは小さいからみんな知り合いなんだって。そういうふうに色んなジャンルのミュージシャンが自然と集まるかんじが良いよね‼ 
(Saori)

San Francisico!

No comments: